Drvena zidna lampa Balon

  • Kataloški broj: NN - ZL4

Noćno svetlo je od ključnog značaja za dečiju sobu kako bi učinilo da se vaše dete oseća dobro dok tone u san. Većina zidnih lampi dobila je ulogu noćnog osvetljenja, što je idealno kada se radi o nedostatku prostora.

 

Prilikom osmišljavanja svih naših lampi bili smo veoma poetski nastrojeni stvorivši zvezde, oblake i balone na topao vazduh, dok celokupnu postavku možete kreirati i sami dodajući svoj lični pečat svakom obliku.

 

Balon lampu radimo u dva modela - prosečen (natur - ton Hrast ili jednobojno) ili sa kanelurama (kombinacija boja).

 

Dimenzije: 35 x 30 x 8 cm.

 

Materijal: Brezova šperploča vrhunskog kvaliteta bojena sertifikovanim akrilnim bojama, jelova daska (potkonstrukcija), kabl sa međuprekidačem u beloj boji, grlo za minjon sijalicu.

 

Napomena: preporučujemo upotrebu LED sijalica radi smanjenog emitovanja toplote.

 

Održavanje: prebrisati suvom krpom.

 

Montaža: kači se na zid u koji se prethodno izbušio i postavio tipl sa vijkom.

2.650,00 RSD
Proizvod je dodat u Vašu korpu
Cena: 2.650,00 RSD
Molim Vas izaberite:
Informacije o isporuci
Vraćanje proizvoda
Informacije o isporuci

Rok isporuke je 7 do 10 radnih dana. Ukoliko je reč o poklonu ili vam proizvod treba u kraćem roku, slobodno nam se javite, svakako ćemo dati sve od sebe da ubrzamo proces isporuke! Svi naši proizvodi su “made to order” što znači da ih nemamo na lageru, već ih proizvodimo samo za vas! Na taj način smanjujemo nepotrebno gomilanje materijala i otpada te pazimo da je svaki prozivod koji izađe iz radionice provereno vrhunskog kvaliteta. Sve pošiljke šaljemo Postexpress-om. Nakon što je paket preuzet, stiže vam u roku od 24 sata na adresu, a na mail vam stiže obaveštenje o vremenu isporuke.

Vraćanje proizvoda

Želite vratiti naručeni proizvod? Nema problema. Proizvod je potrebno vratiti u originalnom i neoštećenom stanju na našu adresu koja se nalazi na samom paketu u roku od 10 dana od potvrde prijema. Više informacija o uslovima povrata pogledajte u odeljku 'Način plaćanja'. Ukoliko vam je stigao oštećen paket, potrebno je odmah reagovati i isti nam dan poslati mail s fotografijama oštećenja (sadržaj paketa, unutrašnje pakovanje i spoljna ambalaža). Oštećenu pošiljku nam ne trebate slati, a mi ćemo vam u najkraćem mogućem roku poslati novu pošiljku.