Reklamacije

Prilikom preuzimanja robe od strane kurirske službe, Kupac je dužan da izvrši uvid u kupljen proizvod i ukoliko ustanovi da je roba oštećena i da nije u funkcionalnom stanju, Kupac ima pravo na reklamaciju. U tom slučaju neophodno je da reklamaciju prijavite putem e-maila info@twon.rs ili putem telefona za reklamacije 064/2978-303.

Najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, Kupac će biti obavešten o daljem postupku. Rok za rešavanje reklamacije je 14 dana od trenutka prijema iste.

Prodavac se obavezuje da će artikal za koji je uložena reklamacija u što kraćem roku otkloniti popravkom bez plaćanja naknade ili izvršiti zamenu.

Ukoliko servis kao i zamena artikla nije moguća, Kupac može da zahteva umanjenje cene, kao i raskid ugovora o prodaji, gde se Kupcu vraća celokupno uplaćeni iznos.

Kupac je obavezan da uz reklamaciju dostavi račun za kupljeni proizvod.

Maestro
Mastercard
Visa
Dina
American Express
Banca Intesa
Verifed by Visa
Mastercard Secure Code