Drvena igračka Voz napravljena da traje.
Razbudite maštu svog deteta sa ovim čvrstim drvenim vozom. Vaše dete će obožavati našu igračku voz sa drvenim vagonima, koji će ga zabavljati satima.
Drvene igračke za decu svih uzrasta će pomoći u vežbanju njihovih finih motoričkih veština i koordinacije oka i ruku, za razliku od igračaka koje su ograničene na pritiskanje dugmadi i gledanje.
Naše drvene igračke pravljene su da budu bezbedne kako za bebe tako i za decu svih uzrasta. Za stvaranje ovih ekoloških igračaka koristi se 100% drvo sa domaćih prostora kao što su bukva, hrast, jasen, dud, jgrab i brest. Tokom izrade drvo se ne tretira nikakvim hemikalijama i ne boji se. Svaka igračka je visokokvalitetna i fino brušena a za završnu obradu biramo samo prirodna ulja i voskove.
Karakteristike koje odlikuju naše igračke:
Rok isporuke je 3 do 5 radnih dana. Ukoliko je reč o poklonu ili vam proizvod treba u kraćem roku, slobodno nam se javite, svakako ćemo dati sve od sebe da ubrzamo proces isporuke!
Svi naši proizvodi su “made to order” što znači da ih nemamo na lageru, već ih proizvodimo samo za vas! Na taj način smanjujemo nepotrebno gomilanje materijala i otpada te pazimo da je svaki prozivod koji izađe iz radionice provereno vrhunskog kvaliteta.
Sve pošiljke šaljemo Postexpress-om. Nakon što je paket preuzet, stiže vam u roku od 24 sata na adresu, a na mail vam stiže obaveštenje o vremenu isporuke.
Želite vratiti naručeni proizvod? Nema problema. Proizvod je potrebno vratiti u originalnom i neoštećenom stanju na našu adresu koja se nalazi na samom paketu u roku od 14 dana od potvrde prijema. Ako je prošlo više od četrnaest dana, nažalost, ne možemo vam ponuditi povrat novca. Da biste ispunjavali uslov za povraćaj, vaš predmet mora biti neiskorišćen i u istom stanju u kom ste ga dobili.
Ne prihvatamo povrat naručene robe sa prilagođenim dizajnom ( npr. personalizovane porudžbine).
Povrat novca može se izvršiti samo za stavke sa uobičajenom cenom, nažalost, stavke kupljene sa akcijskom ponudom nije moguće vratiti.
Više informacija o uslovima povrata pogledajte u odeljku 'Način plaćanja'. Ukoliko vam je stigao oštećen paket, potrebno je odmah reagovati i isti nam dan poslati mail s fotografijama oštećenja (sadržaj paketa, unutrašnje pakovanje i spoljna ambalaža). Oštećenu pošiljku nam ne trebate slati, a mi ćemo vam u najkraćem mogućem roku poslati novu pošiljku.