Kuke za zidove u različitim oblicima. Savršen detalj za zidove kako dečije sobe tako i ostalih prostorija u stanu. Idealna za kačenje garderobe, postera, dečijih torbica.
Kuke se mogu koristiti i kao ručice na nameštaju. U tom slučaju se koriste drugačiji vijci bez tiplova, pa je u napomeni prilikom potvrde porudžbine potrebno ostaviti komentar kako bismo adekvatno pripremili porudžbinu.
Materijal: prvoklasna sprerploča 10mm, bukov masiv, sertifikovani akrilni premazi bezbedni za korišćenje na dečijem nameštaju i igračkama. Kuke se boje samo sa prednje strane, komplet su završene tvrdim voštanim uljem.
Dimenzije: 4x7x4 cm.
Dostupne u tri oblika: oblak, zeka i srce.
Prodaju se u setu od dva komada.
Rok isporuke je 3 do 5 radnih dana. Ukoliko je reč o poklonu ili vam proizvod treba u kraćem roku, slobodno nam se javite, svakako ćemo dati sve od sebe da ubrzamo proces isporuke!
Svi naši proizvodi su “made to order” što znači da ih nemamo na lageru, već ih proizvodimo samo za vas! Na taj način smanjujemo nepotrebno gomilanje materijala i otpada te pazimo da je svaki prozivod koji izađe iz radionice provereno vrhunskog kvaliteta.
Sve pošiljke šaljemo Postexpress-om. Nakon što je paket preuzet, stiže vam u roku od 24 sata na adresu, a na mail vam stiže obaveštenje o vremenu isporuke.
Želite vratiti naručeni proizvod? Nema problema. Proizvod je potrebno vratiti u originalnom i neoštećenom stanju na našu adresu koja se nalazi na samom paketu u roku od 14 dana od potvrde prijema. Ako je prošlo više od četrnaest dana, nažalost, ne možemo vam ponuditi povrat novca. Da biste ispunjavali uslov za povraćaj, vaš predmet mora biti neiskorišćen i u istom stanju u kom ste ga dobili.
Ne prihvatamo povrat naručene robe sa prilagođenim dizajnom ( npr. personalizovane porudžbine).
Povrat novca može se izvršiti samo za stavke sa uobičajenom cenom, nažalost, stavke kupljene sa akcijskom ponudom nije moguće vratiti.
Više informacija o uslovima povrata pogledajte u odeljku 'Način plaćanja'. Ukoliko vam je stigao oštećen paket, potrebno je odmah reagovati i isti nam dan poslati mail s fotografijama oštećenja (sadržaj paketa, unutrašnje pakovanje i spoljna ambalaža). Oštećenu pošiljku nam ne trebate slati, a mi ćemo vam u najkraćem mogućem roku poslati novu pošiljku.